چگونه به درمان پروتئین در ادرار به طور طبیعی برای کلیه بیمار بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان پروتئین در ادرار به طور طبیعی برای کلیه بیمار بیماری

چگونه برای درمان پروتئین در ادرار به طور طبیعی برای بیمار به بیماری کلیوی؟ شما می دانید پروتئین یکی از مهم ترین اجزای بدن انسان است. در واقع، پس از آب، پروتئین بزرگترین تشکیل دهنده بدن است و حساب برای 16.6 درصد از بدن توسط وزن است. پروتئین برای ما مفید است، بنابراین ما باید با توجه بالا به مشکل مرتبط با آن پرداخت.

مقدار مشخصی از پروتئین دفع اجتناب ناپذیر است، و تا 150mg از پروتئین دفع می شود طبیعی در نظر گرفته. اما در برخی موارد، این می تواند به سرعت تکثیر و در نتیجه بیش از حد پروتئین از بدن دفع می شود. این پروتئین در ادرار بیرون می آید و پروتئینوری نامیده می شود. تعدادی از دلایل پروتئین بالا در ادرار وجود دارد، اما همه چیز پایین می آید به دو عامل اساسی است. است هم وجود دارد یک بیماری ای کلیه است که باعث این یا آن یک پیشروی به بیماری های کلیوی است، و اگر درمان نشود، آن را قطعا در آسیب کلیه منجر شود.

چگونه برای درمان پروتئین در ادرار به طور طبیعی؟

از آنجا که پروتئینوری یا یک علامت یا یک پیش ماده برای مشکلات کلیوی است، تعداد بسیار کمی از درمان های طبیعی به عنوان مثل برای بیماری وجود دارد. ترین درمان های طبیعی به جلوگیری از علت پروتئینوری محدود شده است. بنابراین، افراد مبتلا به دیابت باید در کنترل سطح قند خون خود را بالا نگاه کنید، در حالی که مردم با فشار خون بالا باید در کنترل فشار خون خود را نگاه کنید.

تعدادی از گزینه های درمانی دیگر مانند دارو برای کنترل فشار خون و همچنین سطح قند خون وجود دارد. با این حال، تغییرات کنترل رژیم غذایی و شیوه زندگی قبل از استفاده از دارو توصیه می شود. همچنین، ورزش بسیار مهم است، نه تنها در نظر گرفته زیرا کمک می کند را پایین آورد سطح قند خون بلکه به دلیل آن به ارمغان می آورد پایین خطر ابتلا به سایر بیماریهای مرتبط با شیوه زندگی مانند بیماری عروق کرونر.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: